LEAPSA


Buna dragele mele🙂
Missed me ? Mie mi-a fost dor de voi si revin cu o leapsa furata de pe un blog, nu mai tin minte fetei respective, but never mind. Mi-a placut leapsa si sper ca o sa ma cunoasteti mai bine prin intermediul ei, bineinteles cine e interesat, nu e obligata lumea sa intre si sa citeasca express.
Asa ca nu o mai lungesc si ma apuc de treaba :
A
Age – 23 inca, in septembrie 24
Allergic – la falsitate, tradatori, mincinosi, tarfe masculine
Animal – Broscutzul meu Tzesto🙂
Actors – cred ca o sa-i enumar pe actorii pe care ii admir pentru aspectul lor…Asadar: WiLLiam Levy, Stuart Townsend, Collin Farel

B
Birthday/birthplace – 21.09.1989/Buzau
Best friends – la categoria asta recunosc nu stralucesc pentru ca sunt de parere ca mai bine ai prieteni putini si buni decat multi si care nu dau doi bani pe tine . Andreea L, Alexandra P., Mirela N., Marian C.
Body part of an opposite sex – ochii, parul, buzele
Best feeling in the world – sa stiu ca sunt iubita si apreciata
Best weather – In mod cert primavara.
Been in Love – O da , am fost si sunt si e superb♥ ♥
Been on stage – Nu, doar am aparut o data la tv si cu un articol in revista JOY+poza, of course .
Believe in yourself – Maybe
Believe in life on other planets – Nu
Believe in miracles – Cine nu vrea sa creada in miracole ? Da
Believe in magic – Da
Believe in God – Da
Believe in Satan – Daca binele exista, atunci trebuie sa existe si antonimul sau, adica raul…
Believe in Santa – oooooh da.
Believe in ghosts/spririts – cam da
Believe in evolution – da

C
Candy – acum sa fim seriosi , cui nu-i plac dulciurile ?
Color – Albastru deschis , portocaliu, roz
Cried in school – Da
Chocolate / vanilla – ciocolata
Chinese / mexican – cu sigurnata mexican
Cake or pie – cake
Countries to visit – pai in vara as vrea sa vizitez Barcelona sau Paris, restul ramane de vazut:).Intr-un viitor apropiat si Canada , nu ca mi-ar place in mod special, ci am rude pe acolo.

D
Day or night both🙂
Dance – Nu prea ,nu vreau sa sperii lumea
Danced in the rain ? Nu , dar mi-as dori
Danced in the middle of the street -In nici un caz, desi nu se stie niciodata

E
Eggs – As muri fara oua in casa , le ador🙂
Eyes – caprui cu irizatii verzi
Everyone has – un suflet pereche pe lumea asta , trebuie doar sa il gaseasca la momentul potrivit
Ever failed a class ? Nu

F
First crush – in liceu, m-am indragostit la prima vedere, eram de serviciu pe liceu si l-am vazut pe el..pff
First thought waking up – Alarma, cafea, as dormi mai muuult dar nu pot.. job
Food – salata bulgareasca, salata Caesar, salata beuf, carne fiarta/fripta miami
Fruits – Banane, mere vezi, mandarine

G
Greatest fear – moartea
Giver or taker – ambele
Gum – nu
Good luck charm – nu am

H
Hair color – saten
Height – 1,65
Happy – Da
How do you want to die – Usor
Hate – Rautatea , ipocrizia , minciuna, tradatorii, curvarii, betivii
In guys/girls
Ochii – negrii
Hair color -negru
Height – peste 1,75
Clothing style – Inainte eram foarte axata pe stilul vestimentar si nu dadeam nici o sansa daca nu corespundea standardelor , acum am realizat ca asta nu conteaza , hainele se pot cumpara , personalitatea si sufletul nu
Characteristics –Frumos, Amuzant , sarmant , sufletist

I
Ice cream – turceasca .
Instrument – Nop .

J
Jewelery – Fac colectie de bratari, de diferite forme, din diverse materiale

K
Kids – N-am.Mi-as dori, un baietel pe care l-as numi David Adrian, fetita-Maria Isabela sau Maria Adriana
Keep a journal – 1 tentativa esuata

L
Love – familia , prietenii
Letter – Cand eram mica imi placea sa caut in posta scrisori, mereu cotrobaiam in cutia postala, ce vremuri
Love at first sight – Cum am zis, in liceu..

M
Milk flavour – da, chocolate.
Movie – comedii, horror, love
Marriage – Ca orice femeie imi doresc si eu sa ma casatoresc cu persoana iubita , nu ca asta ar schimba lucrurile intre noi , dar m-ar face sa ma simt al naibii de bine :))
McD’S /KFC – I m on a diet, n am voie…dar ambele imi plac

N
Number of piercings – cerceii din ureche se pun ahaha? N-am alte piercinguri
Number – 21
Nickname – Gia

O
One wish – sa fim cu totii sanatosi si fericiti

P
Place you’d like to live – mi-as dori sa locuiesc in Barcelona, insa daca am langa mine persoanele iubite pot locui oriunce pe lumea asta.
Pepsi/ Coke – Cola.Nu-mi place Pepsi, prea dulce pentru gustul meu.

Q
Questionnaires – ????

R
Reason to cry – cand ma simt coplesita , plang si asa mai scap de tensiune. Plang cand mi-e dor de cineva, dar ma impiedica orgoliul sa contactez acea persoana, pur si simplu nu pot.
Roll your tongue in a circle – sa demonstrez ce ?

S
Song – Lara Fabien-Je t’aime
Shoe size – 36-37.,it depends
Sleep outside – nu am incercat niciodata , nici nu imi doresc
Shower daily ? De 2 ori pe zi chiar
Sing well ? Sparg geamurile, nu-mi place sa cant.
Scientist need to invent – tot ce e posibil

T
Time for bed – pe la 12-1 noaptea dau stingerea de obicei, cand am proiecte si examene si pe la 2jumate-3
Thunderstorms – Mi-e frica cand sunt singura.
Touch your tongue with your nose ? Nu imi iese pasenta :))

U
Understanding – Prea intelegatoare chiar

V
Vegetable you hate – cred ca nu prea ma impac cu mazarea.
Vegetable you love – rosiile, castravetii, ardeii grasi😛

W
Weakness – nu e safe sa scriu aici 🙂
When you grow up – Din nefericire m-am maturizat mult prea mult datorita vietii , pe o parte e bine , pe de alta parte mi-e dor sa fiu si eu mai copil cateodata
What makes you laugh the most : o gluma buna, cand sunt fericita etc.
Worst pain – durerea sufleteasca cred ca e cea mai crunta, nu trece niciodata, spre deosebire de cea trupeasca.
Where do we go when we die ? Heaven maybe ? Eu asa sper
Walk with a book on your head – cred ca fiecare am facut asta la un moment dat .

X
X-rays – acum m-am blocat😐 suntem in Matrix ?!?!

Y
Year it is now – 2013

Z
Zoo animal – leii, maimutele, tigrii… :X
Zodiac sign – Fecioara

Sper ca v-a facut placere acest post si ca v-a dat ocazia sa ma cunoasteti un pic mai bine.Il dau mai departe tuturor fetelor care doresc sa il preia .Va pup !

1 comentariu (+add yours?)

  1. Isabela
    Ian 06, 2013 @ 16:31:39

    Numele pentru posibila ta fetita.. Isabela e fain nu zic asta pentru ca eu il port :-” :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

