Let’S read


Mi-am luat doua carti absolut superbe, nu aveam in intentie acest lucru, pentru ca deh, si asa nu am timp sa citesc (poate doar la metrou), dar merita si ultimul banut. Prima carte pe care am vazut-o se numeste „Fii fericita chiar daca nu esti PERFECTA”. Am zis ca it’s a must have, cartea asta trebuie sa fie a mea. „A renuna la ideea de perfectiune este drumul catre o viata sanatoasa si fericita. Daca te simti prinsa intr-o capcana pentru ca iti doresti un corp perfect, o familie sau o cariera profesionala perfecta, atunci aceasta carte este pentru TINE”(Christiane Northrup).

Desi pentru multi perfectiunea este o calitate, in viziunea mea este un defect, intrucat daca nu iti atingi obiectivele fixate, ah, si asta in modul cum ai vrut TU, daca ai stat si ai dadacit fiecare detaliu si nu ti-a reusit, tinzi sa te simti ca un ratat.

Sunt sigura ca multi dintre oamenii care se uita la mine nu m-ar banui niciodata de perfectionism. Nu-mi pastrez intotdeauna lucrurile in ordine, nu am corpul perfect,sunt instabila…Sunt mereu in cautarea absolutului, ma plictisesc usor, imi plac lucrurile provocatoare si lucrative. Amicele mele v-ar spune ca sunt o prietena buna, dar dificila din cauza asteptarilor pe care le am. Eu una ofer amicilor/amicelor mele foarte multe si astept aceleasi gesturi in schimb. Imi place cand lumea isi aminteste de ziua mea de nastere si ma felicita pentru acest lucru , imi place cand de sarbatori primesc mesaje si bla-bla-blauri si I must confess…Daca nu ar exista facebook-ul cred ca in afara de cateva persoane la care tin foarte mult, nici nu mi-as aduce aminte ce si cum, doar agenda ne mai poate salva sa ne amintim onomastici si tralala. Oricum, cine iti este prieten cu adevarat, iti este alaturi si in momente de fericire si in momente de criza pana la capat.Nu trebuie sa tragem concluzii pripite daca nu ni se raspunde la fel, (oricum, in mintea noastra stim deja ca e un nesimtit/nesimtita, dar asta este cu totul o alta poveste🙂 ), poate respectiva persoana este ocupata sau stresata ( a se traduce „he or she doesn’t give a fu*k about you, you stupid, cum iti puteai imagina ca isi putea permite sa-si ia din timp sa salute sau sa felicite un prieten, asta-i buna.. :-j NOT.”, glumesc, of course🙂, dar stiti voi gluma in adevar se spune. :))

Acum serios vorbind, perfectionismul este bun intr-o oarecare masura, deoarece avem tendinta sa ne autodepasim, sa incercam sa fim mai buni decat eram si astfel, sa scoatem la iveala tot ce avem mai bun din noi. Cu alte cuvinte, suntem intr-o concurenta continuua cu noi insine, rezultatele sunt forma finita a ceea ce am intreprins pana in momentul X, si daca acel rezultat, in viziunea noastra- nu corespunde cu timpul, efortul si daruirea depusa pentru a termina o activitate, proiect etc., perfectionistii au un sentiment de genul „I tried so hard and got so far, but in the end it doesn’t even matter..”, adica totul in zadar….Data viitoare, pe aceeasi activitate, proiect etc, ei nu se vor mai simti suficient de motivati pentru a se autodepasi, dar depinde de persoana si ce anume isi doreste cu adevarat.Daca este intr-adevar un perfectionist/a, va merge contra vantului pentru a obtine ceea ce tinteste.

A doua carte se numeste „Lasa grijile, incepe sa traiesti”, si este scrisa de Dale Carnegie. Daca nu as fi cunoscut notorietatea acestui autor, tot ce-i posibil ca as fi citit doar titlul si as fi pus-o inapoi pe raft. Este faina, nu se inscrie in stereotipurile unui manual gen, ci este scrisa din experientele avute de autor cu elevii sai. „Problema nu este ignoranta, ci lipsa de actiune. Scopul acestei carti este sa reafirme, sa ilustreze sa scoata la lumina si sa glorifice o multime de adevaruri vechi si fundamentale. Totodata isi doreste sa va imboldeasca si sa va determine sa faceti ceva pentru a le aplica. Pe Dale Carnegie il regasim in topul celor mai bine vanduti autori din toate timpurile. La jumatate de veac de la moartea lui, atat scrierile cat si cursurile sale sunt la fel de solicitate ca si in primii ani dupa lansare.”

Cred ca aceasta carte vine ca un pansament, o compensare pentru prima…Titlul vorbeste de la sine…Sper sa-mi fac timp sa-mi arunc un ochi peste ele, merita!!!!

Dar destul despre mine..Imi puteti lasa in comentarii ce va place si ce nu va place la voi si imPERFECTIUNI puteti identifica pentru a solutiona ceea ce reprezinta, in viziunea voastra, un punct slab.

10 comentarii (+add yours?)

  1. andreea
    Iun 22, 2012 @ 19:02:35

    de acord cu tine. Nu neaparat ca perfectiunea este un defect, dar imperfectiunea ne individualizeaza pe fiecare :*

    Răspunde

  2. Trackback: Leapsa – istoria telefoanelor mele – Pana cand ACTA ne va desparti !
  3. Trackback: Cea mai NARCISISTA leapsa - Pana cand ACTA ne va desparti !Pana cand ACTA ne va desparti !
  4. Trackback: Leapsa de vacanta - Pana cand ACTA ne va desparti !Pana cand ACTA ne va desparti !
  5. Trackback: Leapsa lu' Spanac - Pana cand ACTA ne va desparti !
  6. Trackback: Litera cu litera… | D'ale lu' Mell
  7. Trackback: Leapsa dintoasa «
  8. Trackback: Leapsa cu optiuni « De prin viata adunate
  9. Trackback: Leapsa de Sarbatori si de iarna « De prin viata adunate
  10. bettina
    Mar 16, 2013 @ 03:02:58

    hey:) am o rugaminte..ai idee de unde pot descarca prima carte: fii fericita chiar daca nu esti perfecta?…chiar is curioasa sa o citesc..daca ai avea vreun link de undeva ceva…eu tot am cautat dar nu gasesc nimic..si de cumparat nu pot sa o cumpar deoarece locuiesc in germania…aa si btw.. : imi place mult cum comentezi cartile..

    Răspunde

Lasă un răspuns

