BANCURI!!! Să râdem puțin..mai mult!!!!


Am cules de pe internet cateva bancuri care mi s-au parut maxime..Here you are:

Patru amici, toti patroni de firme, se intalneau saptamanal la o partida de golf. Trei dintre ei erau deja pe teren si-l asteptau pe cel de-al patrulea. Intre timp fiecare isi lauda fiul.
Primul zise :
– Fiul meu o duce foarte bine ! A inceput-o ca tamplar si acum e directorul unei firme producatoare de mobila. Are bani garla si chiar luna trecuta i-a luat iubitei o casa noua !
Al doilea :
– Fiul meu si-a inceput cariera ca vanzator si acum a ajuns patronul unui mare concern. Afacerile ii merg asa de bine incat in ultimele doua luni i-a facut iubitei cadou un Ferrari !
Al treilea :
– Fiul meu a fost curier si acum e director de banca ! Are o avere imensa ! De sarbatori i-a facut cadou iubitei un pachet de actiuni Rompetrol !
Cand a ajuns cel de-al patrulea amic pe teren l-au intrebat de fiul sau.
– Nu sunt foarte multumit de el ! De ani de zile lucreaza la un coafor si, nu de mult am aflat ca e homosexual ! Dar, trebuie sa recunosc ca se descurca destul de bine… De la ultimii trei iubiti a primit o casa noua, un Ferrari si un pachet de actiuni Rompetrol…

 

SInceritate:

Doctorul, completând un certificat de deces, scrise in dreptul alineatului „Cauza mortii” :  subsemnatul

Bancuri din spital : Electricianul

Electricianul spitalului intră la Reanimare şi le spune bolnavilor cu masca de oxigen pe faţă:
– Băieţi, luaţi o gură mare de aer că tre’ să schimb nişte siguranţe.

Un barbat se duce la medic si ii spune:
– Domnule doctor vreau sa ma castrati !
– Ma omule ,esti sigur ? Vad ca esti tanar si puternic…
– Sigur domnule.
– Bine, semneaza aici…asa si aici. Nu am timp acum sa discutam mai mult.
Dupa operatie,doctorul vine la pacient si-l intreaba:
– Spune-mi si mie de ce ai facut-o ?
– Pai m-am imprietenit cu o fata evreica si stiti la ei e un obicei mai ciudat …
– Da ma dar asta e circumcizie.
– Pai eu cum am zis…

Se facea ca un ginecolog se gandeste sa se faca mecanic… Si se duce omul nostru la cursul de mecanici. Ionescu ia 8,
Popescu ia 10, iar ginecologul nostru se captuseste cu un 15. Uimit se duce si el la prof si intreaba cum se poate ?
– Ti-am dat 5 puncte pentru ca ai desfacut motorul, inca 5 pentru ca l-ai montat la loc cum trebuie, si inca 5 ca bonus ca ai lucrat prin teava de esapament !

Vaca si vitelul
– Gata, de azi sa nu te mai prind ca mai vine pe aici Ghita!

– De ce, mama? – De-aia. – De ce?

– Pai, ma-sa este o scroafa, iar taica-su e un porc.

– Dar, mama, si tu esti o vaca.

– Da, dar tatal tau a fost veterinar! …

Intrebare: de ce nu se ineaca oltenii ?
Raspuns: pentru ca au capul sec si plutesc. (la asta am ras out loud :)))))

Intr-un compartiment de tren un oltean si un ardelean. Vesel de fire, olteanul incepe si canta:
– M-a facut muica oltean, maaaaaaiiiiiii…
La care, ardeleanul de langa ii spune:
– No, iart-o si tu amu!…

Fostul meu prieten mi-a indoit capota la masina dupa ce ne-am despartit .
Intr-un fel a fost si vina mea ca aveam viteza destul de mare…

:))))

2 comentarii (+add yours?)

  1. Buculesei
    Oct 14, 2012 @ 12:06:49

    hahaha primul banc e tare:)))

    m-ai facut sa rad rau de tot

    Răspunde

  2. giulia21
    Iul 13, 2015 @ 23:47:50

    ma superbucur

    Răspunde

Lasă un răspuns

