Dictionare


Dictionarul Femeilor – pentru Barbati

> > Da = Nu

> > Nu = Da

> > Poate = Nu

> > Imi pare rau = O sa-ti para rau

> > Avem nevoie = Vreau

> > Hotaraste tu = Decizia corecta e deja evidenta

> > Fa cum crezi = O sa-ti para rau dupa aia

> > Trebuie sa vorbim = Am nevoie sa ma lamentez

> > Sigur, fa-o daca vrei = Nu vreau s-o faci

> > Nu sunt suparata = Sigur ca sunt suparata,tampitule!

> > Esti atat de masculin = Trebuie sa te mai razi

> > In seara seara asta esti atat de dragut cu mine = E posibil sa te

gandesti numai la sex?

> > Stinge lumina = Am celulita

> > Bucataria asta este asa de nepractica = Vreau o casa noua

> > As dori alte perdele = si alt tapet, alta mobila,alte electrocasnice

> > Am auzit un zgomot = Mi-am dat seama ca erai gata sa adormi

> > Ma iubesti? = Trebuie sa-ti cer ceva

> > Cat ma iubesti? = Am facut ceva ce n-o sa-ti placa

> > Am fundul mare? = Spune-mi ca sunt splendida

> > Trebuie sa inveti sa comunici = Trebuie sa fii de acord cu mine

> > Nu-i nimic, pe bune = Doar ca esti un asemenea tampit

> >

> >

> >

Dictionarul Barbatilor – pentru Femei

 

> > Mi-e foame = Mi-e foame

> > Mi-e somn = Mi-e somn

> > Sunt obosit = sunt obosit

> > Faina rochie = Misto gagica

> > Ce nu e bine? = Nu inteleg de ce faci asa mare tragedie

> > Ce nu e bine? = Cu ce trauma psihologica insignifianta autoinventata te lupti?

> > Da, imi place cum te-ai tuns = Imi placea mai mult inainte

> > Da, imi place cum te-ai tuns = Cinzeci de mii si nu ai schimbat de fapt nimic

> > (in timp ce fac cumparaturi) Imi place mai mult asta decat ala =

> > =Ia oricare din cac..urile astea de haine,numa’ hai sa mergem acasa!

> > Sa stam de vorba = Incerc sa iti creez o buna impresie asupra mea, in asa

> > fel incat sa ma consideri o persoana profunda si poate astfel vei fi de

> > acord sa faci sex cu mine

> > Te casatoresti cu mine? = Vreau sa devina ilegal pentru tine sa te culci cu

> > alti barbati

> > Mergem la un film in oras? = Mi-ar place sa facem sex

> > Te pot invita la cina in oras? = Mi-ar place sa facem sex

> > Iti pot da cate un telefon din cand in cand? = Mi-ar place sa facem sex

> > Imi poti acorda onoarea unui dans cu tine = Mi-ar place sa facem sex

> > Pari incordata, iti fac un masaj? = Vreau sa te mangai = Mi-ar place sa

> > facem sex

> > Ce nu e bine? = Inteleg ca despre a face sex in noaptea asta nici nu se

> pune problema…

> > Sunt suparat = Vrei sa facem sex?

> > Te iubesc = Hai sa facem sex acum!

> > Si eu te iubesc = Bine, am spus-o, da’ acuma hai sa facem sex

> >

2 comentarii (+add yours?)

  1. Armand
    Dec 08, 2011 @ 08:20:26

    Foarte tari astea :))

    Răspunde

  2. Ciupanezul
    Dec 25, 2011 @ 00:08:08

    Nu prea este adevarat dar este haios :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

