Parfum de dor..


Iti aud vocea in noapte,

Ma trezesc si realizez ca esti departe,

Tot ce-a ramas in sufletul meu

Un suras de copil ranit,

Aripi frante de cristal

Te chem, dar in zadar…

 

Te simt, pielea mea inca te cauta

Imaginea ta , surasul tau

Sunt vii in inima si sufletul meu.

 

Te caut in noapte, si nu te gasesc

Nici in vis nu te mai zaresc,

Inchid ochii, mi te imaginez fericit

Ma rog la stele ca oriunde vei fii să fii împlinit

Sa nu existe vreo persoana care sa te raneasca

Si nimeni care sa nu te iubeasca.

 

Vorbe goale, vorbe de dor,

Iti soptesc ca a fost odata o poveste de amor

Amintirea mea pentru tine,

O poza alb-negru intr-un sertar uitat

Tot ce a fost frumos azi s-a uitat…

Toate vorbele de dor, juramintele de amor…..

 

Nu stiu unde esti, cine esti,

Nu te mai recunosc, nu esti tu,

Insa adu-ti aminte! „Ramai mereu ACELASI TU”

Nu lasa dragostea din suflet sa-ti dispara,

Iubeste ca si prima oara….

3 comentarii (+add yours?)

  1. nu.dau.nume
    Oct 02, 2011 @ 08:57:25

    daca mai citesc de 2 ori incep sa plang….mi se potriveste ca o manusa:(.
    trist

    Răspunde

  2. Ciupanezul
    Dec 25, 2011 @ 00:11:02

    Adevarat! Super poezia!

    Răspunde

Lasă un răspuns

