Scrisoare catre un inger


 Scriu randurile pe care le vrei in cuvinte, indraznesc sa folosesc unele pe care mi le-ai rostit de-a lungul timpului, arunci o umbra perfecta pe hartie. Dispari in lumina soarelui, ma tem de felul in care ma stii, dragostea poate lasa pete. Tu imi furi singura speranta si ma tii treaza inca o noapte.Imi doresc sa te nasti odata cu mine, sa stai alaturi de mine … Cand frunzele toamnei vor cadea, durerea va fi singurul lucru care va mai ramane in urma mea. Daca vei cadea, te voi prinde, daca iubesti, voi iubi si asa e mereu, nu iti fie teama, vei fii in siguranta cu mine asta-ti jur … doar daca iubesti si tu!

          Sapte minciuni solitare scrise in noptea iernii moarte deschis singura carte al carei singur poem il pot citi.In sange imi insemnez numele si pecetluiesc miezul noptii cu o lacrima, ard hartia, caci, pentru fiecare dintre aceste franturi de sentimente am plans … Eu sunt Dramaturgul, iar tu Coroana mea, fa-ma sa plang pentru dragostea ta asa cum ai facut-o de atatea ori … Insa stiu, nu pot scrie aceste randuri de poveste fara tine, fa-ma puternica, nu putem fi oare impreuna fara ei pentru totdeauna ? Cuvintele pe care le scriu nu cred ca pot fac nimic, decat sa te raneasca, iarta-mi ploaia … Iti multumesc, al meu cel unic, tu mi-ai oferit aceasta durere … Te las usor pe podea, facand cativa pasi spre usa, intrebandu-ma, oare unde e scrisoarea nicicand scrisa ? Te sarut dulce pe frunte, noapte buna.

Lasă un răspuns

