Primul si ultimul meu fum :))


Se spune că în viață trebuie să le încerci pe toate…Ei bine , așa o fi, nu zic nu, dar în limita bunului simț și să nu aducă prejudicii niciunei persoane fizice sau juridice. Nu știu frate ce găsesc alții plăcut în a fuma, sincer. Eu am încercat azi o țigare PALL MALL cu filtru subțire și să dea naiba dacă nu am tușit de mi-a venit și să vomit …sincer :))) Știu că așa se întâmplă prima dată, dar eu NU MĂ VĂD FUMÂND..bai frate, dacă vrei să pari șmecher sau să ai o ocupație sunt muuuuuuuult mai multe posibilități din care poți să alegi. În primul rând nu ma văd fumând pentru că  ÎȚI MIROASE GURA, degetele, hainele, să o zic pe românește.Degeaba te dai cu o tonă de parfum sau mesteci n gume înainte să vii la o întâlnire că tot se simte….Yo văd sincer, mai multe dezavantaje decât avantaje ale fumatului. Dacă stau bine și mă gândesc ,să dea naiba dacă văd vreun avantaj ale fumatului.. Aștia care fumează să pară șmecheri sau să se „destreseze””, cum le place lor să zică, au un motiv psihologic, totul sta in creier… ..Nu văd cum s-ar destresa doar trăgând fum în ei…Bun, lor le-o place , s-au obisnuit bla bla bla…BULLSHIT! Sunt dependenți!!!!!! Mulți ar vrea să se lase dar nu găsesc soluția…Sper să nu se lase de ele doar când o fi prea târziu, dacă Doamne ferește ar fi diagnosticați cu nuj ce boală.Bunicul meu a trecut prin faza asta😦 si a trebuit să le lase, el care era un fumător înrăit de tânăr, 2 pachete pe zi…. Le-a lăsat fără să se uite în urmă…..Sper ca morala să o deduceți voi și să alegeți ce credeți că vă e mai bine!!!

Vă pup, vă iubesc și vă respect!! Ciau-ciau!! :*

6 comentarii (+add yours?)

  1. just me
    Noi 28, 2010 @ 10:51:52

    daca ai fi fumat si tu,probabil nu ai mai face comentarii de genu:”Aștia care fumează să pară șmecheri sau să se “destresseze”””…nu cred ca fumeaza cineva doar sa para smecher sau sa se destreseze…poate le place sau poate sunt intr-adevar dependenti si nu vor sa se lase…si in al doilea rand,nu oricine fumeaza „PUTE”…normal ca mirosi urat daca fumezi snagov sau viceroy…hai sa fim seriosi,arunci cu vorbe aiurea!in plus,si jignesti.daca tot postezi chestii,macar fa-le cu bun simt.

    Răspunde

    • giulia21
      Noi 28, 2010 @ 11:00:39

      nu am jignit, ba sa stii k sunt persoane care fumeaza sa se destreseze. unii se apuca din curiozitate ,etc mirosi xcum chiar daca fumezi „snagov, carpati, sau viceroy” sa inteleg k esti fumatoare. Majoritatea fumatorilor pe care ii cunosc eu dau importanta chestiilor de gen.Nu-mi place mirosul niciunei tigari si nu ma vad niciodata fumatoare. N-am nimic efectiv cu fumatorii, ca totusi am si prieteni fumatori, eu postez ca fapt divers nu atac la persoana..zic in general.

      Răspunde

  2. Drd Emil Calinescu
    Noi 28, 2010 @ 10:53:19

    Incerc sa fiu avocatul diavolului.
    1. Chestia cu mirosul e relativa. Daca traiesti intr-un mediu unde se fumeaza, oricum o sa mirosi! Te vei obisnui si eventual iti va place.
    2. Chestia cu „norma de grup” . SI se revine la punctul anterior. Daca X nimereste intr-un grup de fumatori, invariabil se va apuca de fumat. Grupul poate fi de prieteni la varste mai mici sau colegi de servici la varste mai mari. Se aplica acelasi principiu.
    3. Depinde si de felul tau de-a fi. Tigara te relaxeaza in sensul ca ai ceva de facut. Multe studii sustin ca fumatorii muncesc mai bine si mai mult decat nefumatorii! Explicatia: in unele locuri, din ora in ora(sau chiar la 2 ore) ei iau pauze de 1 min de tigara. De fapt pauzele ar fi cauza si nu fumatul in sine!
    4. Unii dau vina pe autosugestie. Tu crezi ca tigara te face sa te simti bine si chiar te simti bine. Asa o fi…
    5. Ultima chestie(care le completeaza pe toate) e un citat(da sa mor de mai stiu al cui e): viciile sunt dovada ca nu suntem roboti! Unul fumeaza, unul bea cafea, unul bea bere, unul bea cola, unul mananca dulciuri(ciocolata sau orice altceva) si se simte naspa daca nu face asta! Da, sunt oameni care daca nu beau cola o zi se simt oribil! E perfect uman!
    6. Da, poate ca tu nu esti „facuta” pt a fi fumatoare. Culmea, nici eu! Dar asta nu inseamna ca eu unul nu-i pot intelege pe cei ce fumeaza! Chiar ii inteleg si niciodata de ex nu m-am dus intr-un loc(Restaurant) si sa spun: NU FUMEAZA NIMENI LANGA MINE!

    Salutari minunate:)

    Răspunde

  3. Trackback: Primul si ultimul meu fum :)) - Ziarul toateBlogurile.ro
  4. dan60001
    Noi 28, 2010 @ 16:43:53

    Ai perfecta dreptate si o spun eu care am inceput sa fumez de la 15 ani !
    M-am pricopsit si cu un pneumotorax ca era sa mor , m-am lasat si am rezistat 6 ani dupa care din greseala mentala am aprins o tigare si iar am fumat pana cand , nu din cauza tutunului , am luat o forma usoara de TBC !
    Am jurat ca nu mai aprind tigare , indiferent ce s-ar intampla !
    Si am 14 ani de cand nu mai fumez !
    Creaza dependenta , asta e !
    Cine nu vrea sa vada ce nenorociri produce tutunul si celelalte produse cu dependenta , devine avocatul diavolului !

    Răspunde

Lasă un răspuns

