La multzi ani Bee


            Azi e ziua celei my bune prietene ale mele si ii dedic acest post pentru k merita !Andreea Lecu împliește azi frumasa vârstă de 21 de primăveri și este studentă la drept la universitatea creștina „Dimitrie Cantemir”-viitoare procuroare(între noi fie vorba, am o pilă  foarte bunăăăăă de viitor ,hehe) .Btw, o știu încă din liceu, ea învăța la 12E eu la C dar nu are relevanță pentru că prieteniile se pot lega oriunde.Mai mult decât atât ea a luat bursă în toți anii de liceu, k si mine de altfel și a participat la olimpiada de română ,dar din pacate doar 2 sutimi au despărțit-o de faza pe țară. Amândouă am terminat liceul teoretic „Alexandru Marghiloman”cu brio. Bee,cum imi place mie și lui Alex,prietenul ei de 4 luni, să-i spunem e o persoană care întotdeauna e lângă tine ,si la bine si la rau, indiferent de oră.. Atunci când ai nevoie de un sfat, de o vorbă bună la ea le poți găsi și vreau să vă spun că toate aceste sfaturi mi-au ajutat mult..  .Cu ea râd până la lacrimi…   Bee u remember why andwhen . >:))  Între noi este mai mult decât o relație de prietenie, (nu vă gândiți la prostii), ea e sisul meu mai mare(cu un anishor doar) . Cuoarea ei preferată este movul ,însă urăște culorile fosforescente…ma intreb  who the hell loves ‘em?Anyway, combinația de culori preferată este roșu si negru :X :X :X  iar combinatia pe care o uraste este portocaliu cu orice culoare. Urăște lăpticul, nici dk ar muri (Domane fere)de foame nu ar pune guritza pe el:)) Dk vrei să o scoți in oraș(ia aminte Alex) nu refuză un Becks cu lămâie iar dacă e vorba de suc, preferă neacidulat, iar dk nu e atunci neaparat COLA. Știu k preferă atât cărțile cât și filmele psihologice, Kevin Costner fiind actorul ei preferat. Dacă peste câțiva ar avea un băiețel i-ar place să-l cheme Ionutz,Lucian,Dragos iar dk ar fi fată MaRia Sânziana(Am să țin seama finutza, hmm până una alta trebuie să-ți găsesc un nășic pe măsură, h3h3 )😛 ;)) Apropo, ce-mi place la ea este k are un suflet mare…De exemplu dk ar câștiga o sumă mare de bani peste noapte primul lucru pe care l-ar face ar fi să contruiască un azil de bătrâni si femei maltratate. It touched me😉 10+ for this sis. Ca un alt sfat pentru Alex și nu numai(aici intră fetele k are gagic nebunilor :P) dk vrei să o surprinzi plăcut cu ceva să știti k ii plac narcisele albe .EsTe o familistă convinsă, niciodată nu pleacă de acasă fără pozele aLOR ei. Ascultă pop-rock, muzică populară dar nici maneaua nu o refuză ,vorba lu Emil :)) , un obicei pe care o să o dezvăț. Cam astea sunt caracteristicile ce o pot caracteriza într-un fel sau altul. Oricum, pe mine nu mă  influențează stilul muzical al nimănui sau gusturile , indiferent de ce i-ar fi plăcut eu îi sunt alături mereu pentru k e o persoană care chiar merită.  Știu k prietenia noastră va dura forever  ea e raza de soare din ]ntunericul vietii mele, chiar dk my există unele mici certuri I’m sorry my Bee, astea’s sarea si piperul.. La multzi ani draga mea prietenă, să ai succes mâine la examen și să-mi vii cu 10 ai auzit, să nu ne strici reputația dă dăștepte ? :D  :* La multzi ani si să rămâi întotdeuna asa cum esti acum jumate copil ,jumate adult, jumate my putin dar jumate my mult!!! kisses !!!!!!!! :***:*

 

2 comentarii (+add yours?)

  1. Emil Studentu Minune
    Feb 17, 2010 @ 18:46:35

    Am ajuns sa fiu citat:)Ma simt bine:)
    La multi ani ink o data viitoarei juriste Andreea Lecu(numele complet uitasei sa-l zici:P)! Si vezi ca examenu e poimaine nu maine:)
    Pup si pe coleguta mea si autorea acestui blog:)niste scumpe amandoua(deh, scumpe are legatura cu dreptu financiar cu care ma tot lupt:)) )

    Răspunde

  2. Trackback: PRIMA SARBATORITA DE LA DREPT: Andreea Lecu! « Al mai shucar si mai minunat blog!

Lasă un răspuns

