Un pic altfel…


Salut!…in caz k nu ma stiai deja,nu o sa ma stii nici de acum incolo. :)).Bine,hai sa nu fiu rea….eu sunt Giulia-adevarata EU..In randurile de mai jos o sa ma cunoasteti asa cum numai prietenii mei apropiati ma cunosc…sau poate nu…😉

  • -imi place să privesc cum ninge….dar sa stau in casa…sa nu fiu nevoita sa ies in viscol…
  • imi place sa fac ingerashi in zapada
  • imi place sa fiu OM cu TINE, si sa mi se raspunda cu aceeasi moneda
  • am un caracter puternic..imi pace sa fiu eu…sa ascund tristetea din sufletul meu..chiar daca uneori e greu
  • imi place sa cant cand nu ma aude nimeni  PS: trebuie sa schimb geamurile zilnic
  • imi place portocaliu, rosu, roz, bleu bb, alb-negru
  • imi plac combinatiile de rosu si negru :X
  • imi plac brunetii cu ochii negri….ideal ar fi sa semene cu Adi Mutu … =)) :-j
  • imi place sa rad , sa iubesc, sa zambesc, sa traiesc….imi place viatza
  • imi place sa vad soarele cum rasare/apune…..RASARITUL APUS
  • imi place sa fiu cea mai buna in ceea ce fac
  • imi place sa fac lucrurile PERFECT–cu cat ma straduiesc mai mult cu atat shit happens :-j   especialy 2 me so don’t worry
  • imi place sa dorm muuuuultttttttttt
  • imi place cand iubirea imi este impartasita
  • imi place sa ma joc cu animalutzele,sa le dragalesc, si plang daca li se intampla ceva rau…
  • imi place marea…
  • imi place muzica….God ,si cand moare cineva eu ascult muzica,NU POT FARA ,nu pot😦
  • imi plac cei care ma asculta si ma-nteleg
  • sunt crazy, cu cn merita!cine stie cunoaste >:))
  • imi place sa sperii lumea ….sentimentul de dupa…e priceless =))

 

Si acum CE NU-MI PLACE

  • nu-mi plac pupincuristii,mincinosii, tarfele masculine care-si inseala prietenele
  • nu-mi place pielita de pui si de oricare alta oratanie
  • nu-mi place sa ma trezesc la 5:30 sau 7 dimineATA k sa ma duc la FUCkULTATE
  • nu-mi plac tarfele care duc vorba daca le zici un secret
  • nu-mi place k cnv sa ma iubeasca si eu sa nu-i pot raspunde…. e najpa sentimentul..ma simt vinovata…dc?nu stiu….
  • nu-mi plac ftl care daca umbla cu cineva isi uita prietenii
  • mi-mi place sa vad disperate din astea ,tocilare, care n-au viata, pana si la avatar tin poze facute la scoala…I MEAN HELLOOOOOO!!!!!!! TREZIREAAAAAAA in.. PUii Mei… get a life
  • nu-mi place sa insist, dk vad k nu se poate ii dau in … si merg mai departe ,even if it hurts me
  • nu-mi place k a iesit sapocaru ala de Basescu
  • nu-mi place sa  vad lumea indiferenta la problemele altora
  • nu-mi place sa-mi plang de mila…se zice k Dumnezeu iti da atat cat poti duce,si eu sunt o luptatoare
  • nu-mi place sa spun SORRY, decat in situatii grave
  • nu-mi place sa insel
  • nu-mi place k baiatul de langa mine sa fumeze ,sa bea…
  • nu-mi plac baietii cu par fatza :))) 
  • nu-mi plac blonzii..sunt asa .stersi… mai sunt si exceptii :D   :X uff
  • urasc cocalarii,pitipoancele, astia care sufera de ei…. jet terminatilor…
  • nu suport sa se ia cineva de familia mea…mama ,si cand o fac au dat de dracu😉
  • nu-i suport pe aia care stau pe invisible….pana si VIP-urile stau online, bhey astia, daca nu aveti chef de vb sau sunteti ocupati , sa va puneti dq un status cu BUSY.NOT  etc sau nu mai intrati pe mess….aah..sau astia care stau pe invisible si le dau online la cn vor ei……
  • nu-mi place sa spun TE IUBESC daca nu simt cu adevarat lucrul asta
  • nu-mi place sa stau in frig ,sa inghet
  • nu-mi place sa vb in public 
  • nu-mi place sa pierd
  • nu-mi plac oamenii care nu-si tin promisiunile
  • nu-mi plac cei care se fac ca uita , mai ales cand au promis ceva 
  • nu-mi plac manelele,ma pis pe ele dar se inunda tara

 

AAAA..si inca ceva… :)) :-j  Daca imi place de cnv mult de tot, pai un cuvant nu mai sunt in stare sa scot in prezenta lui…..pur si simplu.

 

HAI GATA K MI s-a facut lene sa mai scriu..mai adaug eu…. :* kiss ya all!!!

Lasă un răspuns

