La multi ani 20010! Nu e greseala! Asta le ureaza Primaria celor din Tecuci


 Toate orasele din tara s-au imbracat de sarbatoare. Nici orasul Tecuci nu ramane in urma, asa ca primaria le-a urat cetatenilor „La multi ani, 20010!” Sa fie o greseala? Sau autoritatile isi doresc sa conduca orasul pana in 20010?

 

 

Asa ca din imaginile trimise de un utilizator https://giulia21.wordpress.com  puteti vedea cum va arata orasul Tecuci in 20010.

2 comentarii (+add yours?)

  1. ZX-R
    Dec 17, 2009 @ 20:24:39

    Daca era in 20010, Tecuci ar arata a metropola, (a prost ma intreb), oare ?!?! :))

    Răspunde

  2. obsidianwolf
    Dec 18, 2009 @ 11:12:00

    Te citesc de ceva timp dar am asteptat pana am prins curajul sa-mi fac blog.Acum ca mi-am facut vreau sa-ti spun ca imi place stilul tau de a scrie,un stil mai aparte.In orice caz te-am adaugat la blogroll,sper ca nu te superi🙂

    PS:Sa ne bucuram de anul 20009 cat mai putem

    Răspunde

Lasă un răspuns

