un articol scurt si ciudat :))


aseara am visat k fumam tigare dupa tigare.si culmea imi placea,dar nu suport fumul in real life:-| ..am inceput si eu sa scriu posturi ciudatzele k ale lui  Criss:X*.(promit k e 1 si ultimul BEE :))). :-J aaa…si urma sa fie revu si-l faceam la mare,in Constanta si eram cu un tip super HOT ,nu HOT(z) si era brunetel exact genul meu.Faza e k visele mele se adeveresc in proportie de 68% …mai sunt vreo 2 luni pan la rev….de tigari pot sa ma apuc si maine…NOT:)) si brunetelul😀 never know!:X😀

1 comentariu (+add yours?)

  1. beheader69
    Oct 29, 2009 @ 19:49:32

    sa nu mai fumezi nici macar in vis, nu e bine

    Răspunde

Lasă un răspuns

