Statusuri funny culese din lista de mess


  1. eu, la mintea mea, ti-as da-o… tu, la mintea ta, ai lua-o?
  2. Bat la usa inimii tale,
    Si te rog sa o deschizi,
    Daca ma „ignorezi”,
    O sparg si te violez.
  3. Mesaj trimis de andreea
       Ma uit la luna …luna-i sus,
    Ma uit la stele…stele nu-s,
    Ma uit la punga …punga-i goala,
    Ma uit la tine.. mi se scoala…
  4. STATUS de  la Io0leea

Creste iarba,iarba deasa/perpendicular pe casa/trece lebedele-n zare/eu ma uit ele dispare

     5.Stii faza cu IARBĂ ?”Te-a parasit femeia…
Cum mă ? Iar bă ?
Hai da-o in #$% mea si trage din iarba –   de la CRISS BLAZINy

6.Daca tu razi, rad cu tine…
Daca tu plangi, plang cu tine…
Daca tu te arunci de la etajul 10…
Eu rad de tine..
Ce credeai:ca ma arunc si eu?…  (de la Dragos Sturzoiu)

7.S-a gasit un cadavru neidentificat, mare de statura,urat, fara creier, si de 16 ani…
Mi s-a facut frica…
Spune-mi ca traiesti…

8.Iubita mea cu par de aur ,nu vrei sa te dau la taur?(by Dragos S.)

9)Cum poate raspunde o sotie proasta la aceasta intrebare?de cati barbati e nevoie sa te satisfaca’????????de amanadoi

10.Sunt eleva la seral
Te iubesc la radical
Cand te ridic la patrat
Ma trezesc ca tine in pat

11.Cand mi-a fost rau,ai fost cu mine,cand mi-au spart hotii casa,ai fost cu mine… tu-mi aduci numai ghinion!

12.Acest mesaj a fost creat cu multe secole in urma cu scopu de a gasi cea mai urata specie de maimuta. misiunea a fost indeplinita mesaju a ajuns la destinatie :))

13.ATENTIE! Extraterestrii au venit sa caute noi forme de inteligenta pe pamant. ascunde-te ca ne faci de ras

14.femeile ar spune mai putine minciuni daca barbatii ar pune mai putine intrebari

15.Mi-ash dori sa te vad ca si pe o bere: RECE SI CU SPUME LA GURA

16.Sunt baiat cuminte , ma culc la 22:00, ma trezesc la 06:00 , nu beau, nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel gagica , dar si cand oi iesii din puscarie …..

17.Cand toti prefacutii se prefac ca stiu…..ridica doar degetul mijlociu =))

18.Există unele femei care în loc să-i facă să sufere pe mai mulţi bărbaţi, aşa cum e firesc, se concentrează asupra unuia până îl extermină. Acestea se numesc „fidele”. =)))))

1 comentariu (+add yours?)

  1. Iulian
    Oct 22, 2009 @ 19:57:35

    ultimul .. :)) e la subiect :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

