Incredibil!!Un bebeluş a supravieţuit după ce a căzut din toaleta unui tren


Supravieţuire miraculoasă! Un bebeluş a căzut pe calea ferată prin fosa septică a unui tren, după ce mama lui îl adusese pe lume într-o toaletă.

Rinku Debu Ray în vârstă de 28 ani, din India, a născut într-una din toaletele trenului expres cu care călătorea, iar bebeluşul a căzut din greşeală pe calea ferată.

Disperată, proaspăta mămică s-a aruncat din mersul trenului, iar pasagerii au tras semnalul de alarmă crezând că este vorba despre o sinucidere.

„Am coborât din tren şi am început să o căutăm pe soţia mea. După o oră, mi-am găsit soţia pe marginea şinelor, ţinând bebeluşul pe genunchi”, a povestit noul tătic.

Medicii au constatat că starea de sănătate a nou-născutului este bună.

Un accident similar s-a produs în India, în februarie 2008, când o fetiţă născută prematur a căzut din toaleta unui tren. A fost descoperită pe şine după două ore, nevătămată.

Lasă un răspuns

