Delirul meu!!!


pt un baiat mereu la inaltime!!!la propriu:)) nu la figurat😉 !!! :X

Stiu ca tu esti culoarea pentru mine
Nuantzator ce coloreaza tot ce port gri

Azi te voi seduce
Fara sa mi dau seama,fara sa mi dau seama
O sa ti fur un suspin
Chiar daca va fi motivul deliriului meu

Nu stiu ce se va intampla,cand va fi,
Cat timp va trebui sa astept
Pana vei aprinde scanteia ce ma face sa explodez

Daca privirea ta se atzinteste asupra mea
Este accident,itzi jur ca nu am vazut-o venind
Nu am avut alta optiune decat sa zambesc
Tu nu vei avea alta scapare decat sa vii la mine


A alunecat,m-a sarutat,
Nu am stiut cum s-a intamplat
Seducere din greseala,
A fost accident sau intentionat
Nu mi pasa,Nu ti pasa
Tu ai scanteia ce ma face sa explodez

traducere  partiala romana Anahi-mi delirio :X

Lasă un răspuns

