MS TUTURor de urări!!Am ramas asa…


click!!cele mai tari urari d la Emi si DEE!!Le-am copiat de pe blogurile lor …aveti my jos linkurile!!!MS MS TUTUROR D URARI!!!!:x:x 20 reasons to be happy 2day ;))   Am ramas placut uimita!!!!asa k de acum stiti de la ce vine 21….din numele blogului meu😀 nu mai intrebati!!😉 21 sept!!!!!!! :X

LA MULTI ANI::X:X:

Posted in Uncategorized on 20/09/2009 by deiuzzzu

 

BUna seara!!!Azi e o zi foarte speciala pentru mine,deoarece este ziua celei mai bune prietene ale mele,OFE:X::XX:!!!!!   Vreau sa ii dedic acest post deoarece este o persoana care merita…in primul rand k este sisul meu si in al doilea rand pentru ca este o persoana cu totul si cu totul deosebita….stie sa faca un om sa zambeasca,stie sa consoleze pe cineva,cel putin eu am tot sprijnul ei si asta imi e de ajuns…:) Ea,printre norisorii ei roz,ma face si pe mine sa visez din cand in cand si sa ma mai gandesc si eu ca lumea asta e frumoasa,sa nu mai fiu asa realista….. In ochisorii ei se vede o inocenta pe cale de disparitie,dar care totusi exista,si ma consider norocoasa,pentru ca eu o pot vedea… Alaturi de ea,am multe amintiri frumoase si stiu k in ea pot avea incredere pentru orice iar pentru asta tot respectul meu…Voi fi si eu mereu alaturi de ea cand  are nevoie,oricand.SI la 2 dimineata,nu conteaza.Este o persoana unica,deosebita,cum rar gasesti………. este ca o zana frumoasa,multicolora,care a venit ca o mica luminitza in viata mea…:) Stiu ca prietenia noastra va dura forever,pentru k prietenia inseamna si contrast si atractie,,,inseamna si alb si negru….inseamna ocazia de a fi tu insati fara a te ascunde,iar eu in ea am gasit lucrul asta..:) LA multi ani,draga mea:*:*🙂 sa ai o viata frumoasa,implinita,si tot ce iti doresti sa se implineasca..Iar in sufletul tau sa fie mereu primavara:*:*sa fii mereu si copil si adult,,si femeie si fetitza;:*:* (de pe blogul sisului meu  http://deiuzzzu.wordpress.com/)

Sarbatorita zilei: Grăjdieru Iulia Ofelia!!!

SURPRIZA!! DUPA ATATEA SOCIOLOAGE, ERA TIMPU PT ALTCEVA!! Azi, pt prima oara in istoria acestui blog, la rubrica SARBATORITA ZILEI AVEM O VIITOARE … ECONOMISTA!! Nu orice fel de economista, ci o … comercianta(nu fiti rai, comerciant nu e tot aia cu bisnitar:D)…
Asadar. Numele ei este Iulia Ofelia. Blogul ei este acesta:
https://giulia21.wordpress.com/ (blog la care am pus si eu umarul, chiar daca ma vor injura anumite persoane, “l-am nasit”:D”.
Nascuta in Buzau, la 21 septembrie 1989(cu cateva luni inate de revolutie), frumoasa Giulia a terminat in 2008 frumosul liceu buzoian Alexandru Marghiloman, in acelasi an inscriindu-se in frumosul ASE Bucurestean, pe care promite sa-l termine cu brio. Isi doreste sa faca un master in turism ori administrarea afacerilor si promite sa fie o comercianta cinstita si corecta si promite de asemenea ca va citii in continuare acest blog, chiar si dupa acest post.
De asemenea, e o impatimita a muzicii(din pacate, nu le are cu maneaua, ceea ce e unu din marile ei defecte, da o iertam), si de asemenea este sora neoficiala a colegei mele de facultate Andreea Lecu. Ca sfat de viata ar fi(asta mi s-a soptit via mess:D nu zic de cine:D) sa mai schimbe numele la gagii, ca deja au fost prea multi ADI:D.
In final(ca deja postu e prea lung si va plictisirati), ii urez, ca la toata lumea, SANATATE, FERICIRE, IMPLINIREA TUTUROR DORINTELOR(mai putin a celor continute in injuraturile la adresa mea) si un sincer LA MULTI ANI(cu sau fara suspendare, la alegere).

Pt restul cititorilor, la (buna) revedere!

ps: Alt blog care anunta sarborirea este blogul “surorii” Andreea ! (http://emilstudentulminune.wordpress.com/2009/09/20/sarbatorita-zilei-grajdieru-iulia-ofelia/ )

1 comentariu (+add yours?)

  1. Cazare pensiuni
    Apr 26, 2011 @ 20:07:21

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

    Răspunde

Lasă un răspuns

