Drogul meu cel de toate zilele!!!! :D


Hello people!!!O sa incep prin a va spune că eu am descoperit faptul că sunt super-dependenta de ceva….e k un drog pentru mine…ma face sa ma simt HIGH si nu e nici extasy-ul,nici crack-ul,nici heroina sau dependenta de shopping,net sau mai stiu eu ce…..E MUZICAAAA!!ohh,da!!In RATB, sau cand ma duc la piata sunt cu castile-n urechi,daca nu ascult la laptop,neaparat tre’ sa dau drumul la radio, la xce aparat care emite unde sonore sa zic asa o ascult =)) .Prin muzica iti poti exprima sentimentele,intr-un fel sau altul:dedici o piesă ființei iubite,inclusiv prietenilor,te regasesti în versuri,eu una ma regasesc in melodiile triste de dragoste,pentru ca,de obicei, pe cine plac eu e deja luat sau mi-e prea rusine sa-i marturisesc…Desi sunt o impatimita a muzicii bune,nu am o melodie care sa fie pentru sufletul meu…hehe…Majoritatea oamenilor pe care i-am intrebat,am observat ca au un cantec care sa fie in top-ul playlist-ului lor,sa zic asa…Dar daca stau si ma gandesc bine,imi place foarte mult o melodie dintr-un film super,de care ati auzit toti,si l-ati vizionat macar o data,si anume”Coyote Ugly „ . Soundtrack-ul se numeste „Can’t fight the moonlight” si este interpretata de Leann Rimes.De obicei,fiecare persoana cu care am fost si-a pus „amprenta” asupra mea in ceea ce priveste muzica,in sensul ca am preluat un pic din stilul muzical ascultat de ei.Cel mai mult imi place rapp/hip-hop si printre preferatii mei sunt Criss Blaziny,un cantaret din Constanta,care in opinia mea este mult mai bun decat Puya,chiar daca nu este difuzat la TV sau radio😉 .De asemenea,Puya&Sisu,Nane…etc..Ascult si house,dupa cum ati observat in top 10-urile alcatuite acum ceva timp(le puteti vedea la categoria TOP-uri diverse),si mai putin rock:Metallica,Linkin park,HIM …cam atat… Muzica ma linisteste,imi induce acea stare de bine,intr-un singur cuvant ma relaxeaza!!!Daca si tu simti la fel adauga-te clubului Music FANatic semnandu-te mai jos si don’t forget „feel the SOUND”!!!

3 comentarii (+add yours?)

  1. deiuzzzu
    Sep 17, 2009 @ 20:15:48

    SI pt mn muzica e un drog..dar eu ascult mai mult rock…LInkin pArk…sImple PlaN…..Kelly clarkSon…Greenday…etc…desi mel mea preferata e una de softmusic……….. in ceea ce-l priveste pe C.B,nu comentez…in rest imi plac genurile pe kre le asculti:: lv u ,sis:*:*

    Răspunde

  2. vhg
    Sep 18, 2009 @ 11:19:28

    hehe te asemeni cu mine. si eu is dependente de muzica. Trevor Jones – Take off (Soundtrack Chaos)- super melodie

    Răspunde

  3. Alex
    Sep 19, 2009 @ 22:40:07

    Poate iti place🙂

    Sau poate asta?

    Răspunde

Lasă un răspuns

