O femeie puternică


 O femeie manager in cariera, momentan la Paris cu serviciul, primeste o scrisoare de la logodnicul ei care locuieste in o alta tara.

In scrisoare erau urmatoarele cuvinte:

Draga Claudia, nu mai pot sa continui relatia nostra. Distanta care ne desparte e prea mare.

Sint nevoit sa admit ca te-am inselat de 10 ori de cind ai plecat si cred ca nici tu nici eu nu meritam  acest lucru. Imi pare rau.  Te rog sa-mi trimiti inapoi toate pozele pe care ti le-am dat.
Cu drag, Robert

Femeia, foarte ranita, ceru la toate colegele ei de la servici sa-i dea cite o poza de-a logodnicilor, prietenilor, unchilor, verilor, fratilor lor, etc..

Puse pozele daruite de la prietenele sale impreuna cu poza lui Robert.

La sfirsit erau 57 poze in plic si un bilet pe care scria:

Robert, scuza-ma, dar nu reusesc sa-mi aduc aminte cine naiba esti. Cauta-ti poza in pachetul pe care ti l-am trimis si da-mi-le inapoi pe celelalte.

Morala: desi complet la pamant trebuie sa stii sa-l iei din plin pe dusman!!!

Trebuie link-ul de mai jos doar la femei si vei avea succes!!!

Fii puternica atunci cand te doare mai rau!

Trimite link-ul mai departe:

 https://giulia21.wordpress.com/2009/09/02/o-femeie-puternica/

6 comentarii (+add yours?)

  1. deiuzzzu
    Sep 02, 2009 @ 11:26:56

    dap…e f misto.si morala e foarte adevarata…sincer…eu ma regasesc in ea,pt k nu pic usor in fatza unor probleme.Mereu ma ridic si merg mai departe… dar ce a facut tipa aia probabil si eu as face la fel,dar nu sa trimita pozele inapoi ci sa le pastreze sa vada ca altii suntmai buni k el;))

    Răspunde

  2. giulia21
    Sep 02, 2009 @ 11:35:45

    si eu la fel i-as face lu’ cioban!!! nu se merita pt nimeni sa suferi😉

    Răspunde

  3. Tudor
    Sep 02, 2009 @ 17:23:29

    Initial bancul asta era despre un baiat care merge in armata si ii trimite logodnica scrisoarea …

    In fine …

    Răspunde

  4. ZX-R
    Sep 06, 2009 @ 12:58:28

    Nici nu trebuie sa trimit acest link unei alte fete, in schimb ii trimit Giuliei un poop, ca si ea mi-a dat ieri 3 cu nota 10X🙂 :*

    Răspunde

  5. ZX-R
    Sep 06, 2009 @ 12:59:37

    Nici nu trebuie sa trimit acest link unei alte fete, in schimb ii trimit Giuliei un poop, ca si ea mi-a dat ieri 3 cu nota 10X🙂

    Răspunde

  6. ZX-R
    Sep 06, 2009 @ 13:02:06

    Giulia,mai da un poop :)….

    Răspunde

Lasă un răspuns

