Furtuna…


Se lasă noaptea întunecoasă

Peste orașul măturat de vânt,

Florile toate cad la pământ,

Și-ncepe furtuna…

 

În cimitir răsare luna,

O pisică neagră-mi taie calea

Odat’ mi se taie răsuflarea

A-nceput furtuna…

 

Cavoul deodat’ se deschide…

Scârțâind..aripile de plumb cad

Șuierând și plângând te cuprind

Aripi de vant..

 

Aud plouând de două zile,

Trăznetele cad pe pământ

Noaptea-mi pătrunde-n casă și-n gând

Îmi plouă în gând…

 PS:Aceasta este prima mea poezie in stil bacovian,sper sa va placa..nu e cine stie ce…nici nu voiam sa o public..da fie…  :-J

 

4 comentarii (+add yours?)

  1. Dragos Sturzoiu
    Aug 24, 2009 @ 15:45:06

    e frumos. bravo. desi nu ma dau in vant dupa poeziile bacoviene pot spune ca ai un pic de talent😉
    data viitoare o poezie mai romantica, mai vesela :X
    te pupic :*

    Răspunde

  2. Ionutz
    Aug 24, 2009 @ 17:57:39

    foarte tare poezia!!!!

    Răspunde

  3. deiuzzzu
    Aug 24, 2009 @ 18:01:19

    fff misto poezia….se vede k sisul meu e multi talentata:X:X: lv u:X::X app..e buna si corecta poezia..elementele de prozodie sunt la locul lor:*

    Răspunde

  4. giulia21
    Aug 24, 2009 @ 20:40:29

    Dragos,mie-mi plac aste amai emo =)) glum3am..am si d’alea romantice….da-le dq k s frumoase :X

    Răspunde

Lasă un răspuns

