TOP 11 melodii pentru sufletul meu…


001muzicaAm revenit cu alt post muzical,de data aceasta cu melodiile care-mi dau fiori :X (unele ma fac sa plang,pe bune  :”>  )

  1. Criss Blaziny-Vanilie si ciocolata
  2. F.A.B. ft Pepitta – Eu…in caz ca nu stiai
  3. Rely-Ruby,la descarada :X
  4. David Bisbal-Digale
  5. Pablo Montero-olvidarte jamas
  6. Laura Pausini & Andrea Bocelli – Vivo Per Lei
  7. La Nueva Banda- Solo Tu
  8. Anahi-salvame
  9. Criss Blaziny feat Hanna-imi place
  10. Nane-like a star
  11. Lorena Rojas-COMO YO NO HAY NINGUNA😉

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. nellymya
    Ian 24, 2010 @ 19:05:46

    suuuper piese…le stiu pe aproape toate si si mie imi plac;)

    Răspunde

Lasă un răspuns

