Viața ca o luptă?


 Se spune că din greșelile altora învățăm…Se spune doar,pentru că niciodată nu luăm aminte!Întotdeauna ne spunem că e ultima oară,cădem într-un abis al viciilor,ne rătăcim pe cărarea vieții noastre,și culmea ironiei,uităm să trăim!Unii vor spune că totul este o simplă coincidență,însă eu tind să cred că totul ține de destin!Nu degeaba se spune,de exemplu, că „Ei sunt predestinați unul altuia” sau”Așa a fost să fie”.Fiecare episod din viața noastră își are un punct adiacent în destin.

Câți dintre noi am fost tentați ca la primul obstacol ce ne-a pus bețe-n roate ,să cedăm presiunii și stresului?Câți dintre noi am avea curajul să o luăm de la capăt,să ne-ncepem viața de la 0?Vă spun eu că nu mulți,și sinceră să fiu eu mă număr printre ei,dar dacă chiar aș fi nevoită ,aș face-o pentru că viața ne întărește,vorba aceea”Un șut în fund,un pas înainte!”

De-a lungul timpului,am întâlnit fel de fel de persoane,de la care am reținut câte ceva,însă o adevărată lecție am primit de la o cineva(n-am să-i dau numele)care,datorită firii ei puternice nu se lasă pradă valului mistuitor al vieții!Până la urma urmelor nimeni nu e un robot,fiecare avem sentimente,suferim în tăcere,iar când înfruntăm lumea,un judecător foarte aspru și nedrept,ce ține cont mai mult de aparențe,de “ambalaj”,decât de adevarata valoare a sufletului,tindem să ridicăm un zid protectiv,de nepătruns…

De ce este viața o luptă?O să ma întrebați în zeflemea”Pai cu cine dreq ne luptăm noi,cu morile de vânt?”Ei bine,NU!Luptăm pentru o cauză,pentru un scop,pentru ceea ce ne dorim cu adevărat.Când iubim și pierdem acel om ,stii bine că luptăm până îl recâștigăm,numai cine e laș și lipsit de inițiativă ,sau, mai ales, de caracter,va sta cu mâinile-n sân,și se va uita cum viața trece pe lângă el,fără ca respectivul să facă ceva pentru cea/cel la care ține cu adevărat..Mă revoltă astfel de comportamente!Eu întotdeauna am luptat pentru ce am vrut,m-am certat cu toata lumea să obțin ce vreau,și culmea,destinul a fost de partea mea!

Am ajuns la finalul acestui post,și dragi cititori ai acestui blog,concluziile vă invit să le trageți singuri,și sfatul meu  este să le puteți și aplica!

3 comentarii (+add yours?)

  1. danutchidon
    Aug 09, 2009 @ 13:34:27

    imi place !

    Răspunde

  2. deiuzzzu
    Aug 09, 2009 @ 13:36:00

    moaa….chiar k imi place..e fff misto…normal k viata e k o lupta pt k dk nu ai avea dusmani nu ai avea de ce sa progresezi…totul ar fi prea perfect si ar fi foarte plictisitor!!!Indiferent de situatie,trebuie sa lupti pt ceea ce vrei..lov u:*:*

    Răspunde

  3. alexxx
    Aug 10, 2009 @ 12:15:21

    Da, într-adevar, viaţa e o luptă, dar partea aia cu destinul nu-mi place…
    Am mai spus-o şi cu alte ocazii, destinul e o scuză pentru cei care au eşuat în lupta lor cu viaţa…Mie îmi place să cred că am viaţa in propriile mâini, şi sunt singurul vinovat de ceea ce mi se întâmplă…

    Răspunde

Lasă un răspuns

