SCrisoarea III remix 2009 a la americani(ep 3)


  Cu-n steag alb in virf de bat
    Hussein privind la dinsul
    Il intreaba cu dispret:
    -Ce vrei mai?
    -Eu, gind de pace
    Si de n-o fi cu banat
    D-l Bush ar vrea sa vada
    Cit de mult te-ai inarmat.
    La un semn deschisa-i calea
    Si se-apropie de cort
    Un texan foarte puternic
    Dupa vorba, dupa port.
    -Tu esti George?
    Da , Saddame,
    Si-am venit sa mi te-nchini
    De nu, iau a tale arme
    Si le dau la beduini.
    -Orice gind ai junioare
    Si oricum ai fi venit
    Nu-ti dau tie nici-o arma
    Sa nu crezi ca sunt timpit
    Cit priveste dezarmarea
    Niciodata n-am spus nu
    Sunt deacord sa-mi dau demisia
    Numai cind ti-o dai si tu.

    -De-o fi una, de-o fi alta
    La Bagdad eu sint Emir
    Cit suntem inca in lupta
    Eu iti spun cinstit:-Sictir

    -Cum, cind lumea mi-e deschisa
    A mai sta gindesti ca pot?
    Ca intreg al vostru ONU
    Sa ma impiedece cu-n Vot?

    O… tu nici gindesti Saddame
    Citi in cale mi s-au pus
    Toata floarea cea vestita
    A intregului apus
    Putin,Schröder,Jaques Chirac,
    S-au pus toti sa intervina
    Sa m-alunge din Irak.

    Cu o ura neimpacata
    I-am privit atunci in fata;
    Cum crezi tu ca pot acuma
    Sa ma inpiedec de-o mustata?

    -De-o mustata ? Da texane
    Caci mustata ce-o privesti
    N-ai s-o uiti tu multa vreme
    Ca cartofi franzuzesti.

    Eu nu voi ca sa ma laud,
    Nici nu voi sa te-nspaimint
    Dar eu stiu ce vrei de-aicea,
    Vrei petrol de sub pamint.

    Si de-acea tot ce arde-n tara asta
    Gaz, petrolul, chiar butanul
    Mi-e prieten numai mie
    Iara tie dusman este
    Le voi da la rusi pe toate
    Fara-a prinde tu de veste.

        Cum nu vii tu Tepes Doamne
        Ca punind mina pe ei
        Sa-i imparti in doua cete,
        Teroristi si in Yankei?
        Si-n consiliul de la ONU
        Cu deasila sa-i aduni
        Si sa le arati obrazul
        -Oameni buni: -Sinteti nebuni

Lasă un răspuns

