Top 10 melodii pe care le-as asculta non-stop


Si mai ofer una bonus,cu dedicatie pentru cineva special mie :X Catalin Josan-vrei nu vrei ;))

ladies_on_fire10)Aventura feat Don Omar-Ella y yo

9)Tarkan-Why don’t we…

8)Dj sava&Raluk-september

7)Jay Ko-Crazy

6)DJ Nick&MC Giany-sound of rain

5)Touch&go-Tango in Harlem

4)Dj Stephano ft Misha-PASSION Of chocolate

3)Rachl Starr-till there was you

2)Cris Blaziny&Hanna-imi place &Cris Blaziny-Barbie 2(si toate mel lui:X)

1)Michael Jackson-Say ,say ,say

4 comentarii (+add yours?)

  1. CO3MIN
    Iul 25, 2009 @ 22:11:09

    foarte frumos topul si am bcuu ca asculti m jackson a fost si va fi number one!

    Răspunde

  2. Alexa
    Iul 26, 2009 @ 13:52:13

    si mie imi place Michael-You are not alone :X Ador melodia😀

    Răspunde

  3. Nicol
    Iul 26, 2009 @ 18:35:14

    cel mai tare top ador JAY Ko :):):)

    Răspunde

  4. giulia21
    Aug 03, 2009 @ 15:00:20

    pe toate le-as clasa pe locul I ,toate mi plac la fel de mult :X

    cel mai mult imi plac meldiile lui criss blaziny (sunt superb,ascultati-le,merita! enjoy!!! )

    Răspunde

Lasă un răspuns

