‘Surprize, surprize’…neplacute, cu Andreea Marin si Stefan Banica Jr, la Carrefour


Am adaugat acest articol intrucat mi s-a parut interesant cat de „seriosi” sunt cei de la Carrefour in ceea ce priveste sistemul de incriptare a cupoanelor ce se pun la lumina rosie ce apare la TV in timpul reclamei cu „ZANA” si „ELVIS” .Cu toate ca aceasta campanie s-a incheiat pe 20.07.2009 lumea trebuie sa cunoasca „dedesubturile” acesteia.In postura de viitor comerciant,consider ca in procesul de productie s-au „strecurat” niste erori „prevazute”,iar sistemul de management din cadrul departamentului care se ocupa cu acest lucru a dat o mare”teapa” cumparatorilor Carrefour.Deci,asadar si prin urmare ,dragi cititori ai acestui blog va invit  sa cititi articolul preluat din Financrul.ro ;))

 

„Saptamana trecuta, Financiarul.ro dezvaluia o noua campanie publicitara „teapa” si anume campania Carrefour, promovata printr-un clip publicitar in care apar Stefan Banica Jr. si Andreea Marin Banica.

 

Cumparatorii supermarketului primesc un cupon “surpriza”, iar regulamentul de participare arata ca numai aplicand cartonasul pe cerculetul rosu din reclama cu dl si d-na Smith, adica Stefan Banica Jr. si Andreea Marin, participantii pot afla daca sunt castigatori sau nu.

“Mecanismul promotiei consta intr-un Cupon Surpriza primit de catre consumator la fiecare 50 RON folositi la cumparaturi in hypermarketurile Carrefour. Acasa, in timpul vizionarii calupurilor publicitare, Cuponul Supriza va fi postat pe ecranul televizorului, mai precis, in dreptul semnalului rosu din spotul Carrefour. Astfel, posesorul cuponului va putea vedea cu usurinta, daca a castigat unul dintre cele 700.000 de premii puse la bataie in campanie. Un cupon din 8 este castigator”, argumenta Publicis, agentia de publicitate care s-a ocupat de aceasta campanie, pentru IQads.ro.

Totusi, lucrurile nu stau chiar asa pentru ca, prin apropierea de orice suprafata de culoare rosie, castigul de pe „cartonasul surpriza” de la „Carrefour” devine vizibil, arata financiarul.ro. Astfel, angajatii oricarui magazin isi pot insusi cu usurinta premiile puse in joc.

In aceasta situatie, se pun cateva probleme, sustine paginademedia.ro:

• Unde este surpriza? De ce sa astepti „lumina rosie de pe ecran”, din moment ce poti citi mesajul direct la casa in palma?
• Cum se poate verifica daca vanzatoarea pune deoparte sau nu bonurile castigatoare?
• Au verificat cei de la Carrefour, la inceputul promotiei, daca bonurile au mesajul bine ascuns?

Razvan Capanescu, directorul de creatie al agentiei de publicitate Publicis, care s-a ocupat de promotie, a explicat situatia pentru paginademedia.ro. “Noi am mizat pe ceva inovativ, din punct de vedere al agentiei. Este o imperfectiune care a intervenit in procesul de productie, in sensul ca nu s-a reusit incriptarea pana la capat. Se mai intampla, dar nu afecteaza in niciun fel sansele de castig”, arata Capanescu. „

 

Mentionez k eu una am verificat cele 3 cupoane pe care le-am primit pe „una bucata „imbracaminte de culoare rosie…si lol…da lol..chiar se verifica cele spuse my sus.. Si inca ceva,nu numai pe culoarea rosie se verifica acest lucru.Cuponul se poate tine si in semi-umbra  sau xce alta culoare si d’oh…poti citi;) Asadar avem o reclama gandita prost,daca erau intr-adevar profesionisti ar fi verificat totul in cele mai mici detalii, iar cele care ies in castig sunt angajatele Carrefour.K deh , astea sunt reclamele din Romania,pe astea le avem cu astea defilam.Nu neg k avem si reclame fff bune dar acestea sunt 1 la 1000😉.Macar noi,noua generatie care vom absolvi ASE-ul,viitori manageri,si in special cei din domeniul markting-ului si comertului sa punem osu’  la treaba si sa dovedim k se POATE,viitorul sta in mainile noastre!!!!

 

 

VA PUPIC DULCIC

PS:astept cu nerabdare opiniile voastre vis-a-vis de articolul de mai sus

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: