Leapsha :P


Cum toata lumea are pe blog un astfel de post ar fi dragutz sa am si eu unul,de ce nu?:P Asa veti avea oportunitatea sa ma cunoasteti my bn:) si astept feedback-ul vostru.

Prenume: Iulya
Nume: G.
Nick-name: baby b00
Ocupatie: Studenta ASE

Culori:
Culoare preferata: portocaliu
Culoare pe care o urasc: maro
Combinatie de culori preferata: rosu cu negru
Combinatie de culori pe care o urasti: maro&rosu

Bauturi:
Cafea: Jacobs,si cele 3 in 1😛
Suc: cu toate k nu’s sanatoase ador COLA,PEPSI,FANTA si sucurile naturale
Lapte: cu cereale,si nessquik
Ceai: ador mix-urile de arome
Bere: Reds,Timisoreana
Vin: cu scortishoara :X
Tarie: Garone,visinata
Alte bauturi ne-specificate: RED BULL

Filme:
Actor preferat:Stuart Townsend,William Levy
Actrita preferata: Maite Perroni
Film preferat: comediile,horror

CU DEGETUL PE HARTĂ:

Munte sau mare: both :X
Unde aş vrea să merg: Paris,Dublin
Unde nu aş vrea să merg: Polul Nord,Sud :-J
In tara sau afara: peste tot!!!!

 

ARTA:

Poet: George Bacovia
Carte: „Ultima noapte de dragoste intaia noapte de razboi”de C.Petrescu,”Maitreyi „de M.ELiade,”Secrete” de Danielle Steel
Pictor: Picasso,Grigorescu

Aforisme si citate :”Traieste clipa k si cum ar fi ultima”

 

– TEHNOLOGIE:

Jocuri: SIMS 2,3 ,Conquiztador😛
Site-uri: detin la activ hai cinci,blog…sunt my multe situri preferate..

Programe care îmi uşurează viaţa:  DC++   =)) even if it’s ilegal
Ce ma intereseaza cel mai mult la un calculator: HDD-ul,si multe alte chestii care il fac sa fie performant
Telefon mobil: Nokia
Ce caut la un telefon mobil: Memorie si megapixeli
Cea mai tare inventie: xce inventie isi are rostul,dar fara medicina nu am fi ALIVE

Diverse intrebari despre tine:

Ce nume ar avea copilul tau daca ar fi baiat:Adrian, Eduard,Lucian,Marian

Dar daca ar fi fata: Maria Isabel  sau Adriana
Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
As asigura mancare orfelinatelor si azilelor pentru batrani,si as dona bani unei bisericii pentru a fi zugravita cu diverse scene religioase sau as ridica o capela,biserica cevaJ
Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
Nu ai trait degeaba!Uita-te in spate sa iti vezi realizarile!
Jocuri de societate: cartile de joc

Jocuri sportive: basket
Floare: trandafir rosu

Metal: aur
Familia ideală: sa fie una in care predomina buna intelegere si veselia

Animal: Tzesto(o broscutza testoasa de Florida),Alinutza(un ciobanesc carpatin de 2 anisori) si Lady –pe ambele le tin la tzara,la curte Jlovvvvvv them :X

Maşină:Audi TT,A4

 Câteva calităţi si Câteva defecte:defecte:impulsiva,eram geloasa dar am gasit remediul =)),calitatile le las la aprecierea celor care ma cunosc

Ce mă scoate din sărite: minciuna,pupincuristii,grandomania,fatzarnicia,falsii prieteni,orgoliul&incapatanarea, rivalitatea

Nu plec de acasă (pe o perioada mai lungă de timp) fără: pozele celor dragi,si haine,d’oh

Cea mai mare năzbâtie: imi place sa sperii lumea =)) is so funny :)), si multe altele

Cel mai rau lucru care ti s-ar putea intampla: K viata Pamantului sa depinda de mine si eu sa ma simt legata de maini si de picioare si sa nu fac nimic… sau sa raman singura,sau sa fiu o egoista sa nu-mi pese de cei din jur si sa nu-i ajut….

Persoana cea mai draga: fratemiu si verisoarele mele dragi :X
Persoana pe care o urasti cel mai mult:nu stiu sa urasc,dar ii urasc pe toti cei care le fac rau celor dragi mie..x(((
Ce muzica-ti place: totul in afara de manele, populara si hard-rock
Ce parere ai despre:
manele:au niste versuri care te fac sa razi de mori: piranda mea,dusmanii mei,valoarea mea,”beutura” ….:)) no thx
rock: alternativ…Linkin Park chiar dk sunt prea comerciali,HIM
house: my fav :X
hip-hop: oh yaaa  Criss blaziny:X,Puya,Parazitii

Muzica romaneasca sau muzica straina: both..atata timp cat e sound-ul misto si dansabil

Ce melodie asculti acu: JAY KO – CRAZY (JAAR PROJECT RADIO SUMMER REMIX)
Ce melodie urasti cel mai mult: tokyo hotel
Ce ai schimba in viata ta daca te-ai naste din nou: nimic…aa..sau as incerca sa nu my repet unile greseli
Ce regreti cel mai mult pana acu: k am invatat prea tarziu cum sa tin pe cnv langa mine L

Ce preferi: blond(a ) sau brunet(a ): OMG,ce intrebare….brunetii..nici UNII  blonzi nu’s rai

Daca maine ai afla ca mai ai o zi de trait, ce ai face: m-as spovedii =))

Idolul tau:Mihai Bendeac sau simplu Mishu,la naiba de la MONDENII :X

Unde te vezi peste 10 ani: with my own business

 

ps(era sa uit intrebarea cheie): CE PARERE AI DESPRE MINE(sau despre cel de la care ai primit leapsa, daca o primiti indirect): eu n-o sa raspund la intrebarea asta:P(astept commenturi pe blogJ

1 comentariu (+add yours?)

  1. deiuzzzu
    Iul 16, 2009 @ 17:13:09

    Prenume: Andreea
    Nume: Lecu
    Nick-name: Deiuzzzu
    Ocupatie: Studenta

    Culori:
    Culoare preferata: Mov
    Culoare pe care o urasc: cele fosforescente
    Combinatie de culori preferata: rosu cu negru
    Combinatie de culori pe care o urasti: portocaliu cu orice culoare

    Bauturi:
    Cafea: ness
    Suc: neacidulat,dar dk e ,neaparat COLA
    Lapte: Nici dk ar fi sa mor de foame
    Ceai: de tei
    Bere: Becks cu lamaie
    Vin: bun si ala!
    Tarie: nope
    Alte bauturi ne-specificate: nu am

    Filme:
    Actor preferat:!Kevin Costner
    Actrita preferata: Kate Hudson
    Film preferat: cele psihologice

    CU DEGETUL PE HARTĂ:

    Munte sau mare: Mareeeeeeee! La munte nici sa ma tai!(iarna ma refer!)
    Unde aş vrea să merg: In Australia.
    Unde nu aş vrea să merg: La Polul Nord
    In tara sau afara: dupa ce imi cunosc tara,ma duc si in afara!

    ARTA:

    Poet: George Bacovia
    Carte: “ Demonii”de Dostoievski-in general imi place literatura rusa
    Pictor: Luchian

    Aforisme si citate :nu am citate preferate,ci doar EXPERIENTA,SUFLETUL SI MINTEA!!!

    – TEHNOLOGIE:

    Jocuri: TETRIS..Il ador!!!
    Site-uri: am hi5…blog…si http://www.enigme.ro
    Programe care îmi uşurează viaţa: Messul
    Ce ma intereseaza cel mai mult la un calculator: sa mearga bine!
    Telefon mobil: Nokia
    Ce caut la un telefon mobil: Memorie si megapixeli
    Cea mai tare inventie: medicina!Datorita ei traiesc!!!

    Diverse intrebari despre tine:

    Ce nume ar avea copilul tau daca ar fi baiat: Ionutz,Lucian,Dragos.

    Dar daca ar fi fata: Maria Sanziana!
    Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
    As face un azil pentru batrani si pentru femei maltratate
    Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
    Nu ai trait degeaba!Uita-te in spate sa iti vezi realizarile!
    Jocuri de societate: table

    Jocuri sportive: fotbal
    Floare: narcisa alba

    Metal: port aur,desi ador argintul!!
    Familia ideală: multa lume in jurul mesei,sa fie casa plina si sa fie toti uniti!
    Animal: COCO SI MITZIKA:X:X:
    Maşină:din partea mea,poa’ sa fie si Dacie,atata timp cat ajung cu bn la destinatie
    Câteva calităţi si Câteva defecte: defecte am o groaza(vb repede,sunt impulsiva,imi sare repede tandara)..calitati..nush

    Ce mă scoate din sărite: IDIOTII!! Si mai ales cei care nu le pasa de cei din jur .. cei care nu ii asculta si pe ceilalti si dau imediat un verdict fara sa asculte ambele pareri

    Nu plec de acasă (pe o perioada mai lungă de timp) fără: pozele cu ai mei..oricum le am in telefon

    Cea mai mare năzbâtie: is muulte

    Cel mai rau lucru care ti s-ar putea intampla: Sa vad numai fete triste in jurul meu si eu sa nu le pot aduce zambetul pe buze
    Persoana cea mai draga: sora mea:X:X:
    Persoana pe care o urasti cel mai mult: Nu exista
    Ce muzica-ti place: depinde de moment
    Ce parere ai despre:
    -manele;merg la chefuri!
    -rock: Dk sunt IRIS si HOLOGRAF,atunci merge:X
    -house: in club ascult!!
    -hip-hop: merge!

    Muzica romaneasca sau muzica straina: ambele..depinde de artist

    Ce melodie asculti acu:sunt multe
    Ce melodie urasti cel mai mult: tokyo hotel
    Ce ai schimba in viata ta daca te-ai naste din nou: inima!mi-as face=o de gheata,sa nu ma mai raneasca nimeni
    Ce regreti cel mai mult pana acu: nu am facut cine stie ce chestii k sa le regret!

    Ce preferi: blond(a ) sau brunet(a ): nu conteaza..conteaza personalitatea lui si sa nu fie prea perfect…sa fie om!!! Nu tb sa tii la el/ea pentru ceea ce este el,ci pentru ceea ce esti tu atunci cand esti cu ea/el
    Daca maine ai afla ca mai ai o zi de trait, ce ai face: i-as incuraja pe ceilalti sa nu planga prea mult dupa mine

    Idolul tau:Cristian Gretcu de la Divertis

    Unde te vezi peste 10 ani: procuror sau judecator

    Ce parere ai despre aceasta “leapsa”: misto

    esti my best fr si o tipa f ok:x:x

    Răspunde

Lasă un răspuns

