Naufragiată in inima tah


În rândurile ce urmează să le scriu voi lăsa la o parte caterink și alte nebuneli și voi dezbate un sb important 4me:iubirea.

       Țin minte,când l-am văzut prima dată era exact opusul a ceea ce așteptam/căutam eu.Cred că tocmai acest lucru m-a atras…și sinceră să fiu mi-a plăcut de el din prima clipă.Atât de diferit față de ceilalți șI totușI la fel…La el iubesc tot ce urăsc pe lo0mea asta:chipul lui blând,buzele pline,zâmbetul lui larg,dantura perfectă,genele alea mari şi dese…uff..

Am făcut atâtea gafe faţă de el,lol,nu că aş fi neîndemânatică,doar k…în prezenţa lui mă emoţionez :”>

Îmi place m0olt de el,dar îmi e ffff ruşine să-i zic lucrul ăsta,poate şi-a  dat seama,sau poate nu .Chiar dk sunt dragutză mulţi se iau după aparenţe şi nu după modul cum gândeşti.Pentru că,în esenţă vorbind doar 25% dintre băieţi vor o tipă cu care să ai ce discuta,faţă de 75%,majoritatea cocalari infecţi sau” băietzei cu fitze”,care preferă o fata”buna”,dpdv al altor „calitati”.Poate mă înşel sau poate nu..

Eu sincer,am fost şi cu tipi nu tocmai dăştepţi la şcoală ,dar deştepţi intelectual,să zic aşa,cu o mare doză de zăpăceală,nebunie…Da’,pe bune acum,m-as plictisi de moarte dk respectivul mi-ar vorbi mi-ar vorbi numai de şcoală.Sau dk tipul ar incerca sa o facă pe MR WISE GUY,să-mi pară superior,urăsc lucrul ăsta…si zic pe faţă ce nu-mi convine..

Revenind la EL,nuj în ce categorie sa-l incadrez…Xcum pentru mine el a fost,este şi va rămâne UN SIMPLU OM SAU CINEVA SPECIAL.O SIMPLA PRIVIRE SAU UN SIMPLU GAND.CINEVA! UN TREN PIERDUT CAND TOKMAI A PLECAT SAU UN AVION CAZUT IN MARE DACA NU SE RIDICA LA NIVELUL ASTEPTARILOR MELE!

  Nu caut un om perfect,nici un ideal,nici un vis! EU caut realitatea in tot ceea ce inseamna ea.Caut iubire,caut afectiune,caut amicitie,caut discordie,caut gelozie.Toate la pret de una.In el! Dovada suprema de iubire este sa iubesti un om nu pt ceea ce este el,ci pt ce esti tu atunci cand esti cu el!!!

 Iubirea nu e nici ideala,nici visatoare,e reala.Iubirea nu se spune,ci se citeste in ochi.Oare de ce?:) dintr-o cauza f simpla..Ochii sunt oglinda sufletului,a inimii,a tot ceea ce inseamna o persoana.

  Ochii inseamna tristetea,iritarea,bucuria,fericirea, calmul

     Nu stiu dk iti poti da seama dk o pers este potrivita sau  nu pt tine…asta afli pe parcurs,iar chestia cu dragoste la prima vedere e falsa…atunci e atractie..iubirea este atunci cand adormi linistita in bratele lui stiind k nimic nu o sa va desparta,iubirea e atunci cand il vezi vbind cu o fata si u il certi,iar el se uita la tine zambind.Iubirea e in fiecare particica din tine si din el.

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. deiuzzzu
    Iul 05, 2009 @ 16:52:37

    super tare..asa si este:* niik nu e mai frum k iubirea adev si constienta:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

