Am vrut…


Am vrut sa ating o stea,cu razele sperantei,

Am vrut sa  tai infinitul cu petalele iubirii,

Am vrut sa numar fir cu fir nisipul,

Am vrut sa  pictez la nesfarsit celestul,

Am vrut sa te chem pe tine…

Dar eu nu aveam cum sa ajung la stea-sunt prea mica..

Petalele iubirii deja se uscasera,

O lacrima se varsa incet pe nisipul fierbinte..

Privesc spre cer  si vad chipul tau ,

Inima mi-tresare

Dar azi e deja prea tarziu

Sa te mai chem e in zadar

Pentru ca NU te mai iubesc,iubire risipita-n vant…

Lasă un răspuns

